mina prioriteringar har förändrats...

de där barnen börja betyda mer och mer för mig.

idag har jag träffat brudarna en snabbis i biblan med barnen o sedan våran vanliga tisdagslunch på smoothie stället. lika gött som vanligt!

åkte hem och bakade sjokkolade brownies med helene.

la sofie och sen kom helene hem igen o då åt vi jätte god kvällsmat och sen höll jag på lite med tvätte och gjorde iordning hela köket för tredje gången idag tror jag..jag har nämligen fått städmani.

gick upp och sjöng lite med helene innan hon med somnade.

nu har jag precis kollat på prison break som börjar urarta.

nanna jag skulle vilja komma till dig i usa och hälsa på men hur ska det ekonomiskt gå till??

tänk om jag skulle hitta någon som inom en snar framtid skulle kunna följa med kig tillbaka till landet där jag känner mig som hemma, skottland! ska jobba på att övertala brudarna.

nej ska sova nu, ska jobba tolvtimmars pass imorgon med.

anna ska komma förbi på en fika imorgon, ska bli trevligt!

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0