lite tisdagsskoj, eller inte!

PERSONLIGHET. JAG ÄR:
Blyg: Oftast inte, brukar mera vara tvärtom när det kommer till mig
Stressad: I mellanåt ja
Tålmodig: Ja, beror oftast på vilket humör jag är på
Djup: Någon med mer djup går ju alltid att leta efter men destor svårare att finna
Öppen: Som en lånebok
Ärlig: Ja, men drar en vitlögn om jag känner det behövs
Positiv: Nästintill alltid
Rolig: Ja det kan nog både jag och mina vänner intyga om
Ansvarsfull: Ja det kan jag verkligen säga om mig själv efter mitt nuvarande jobb


VÄNSKAP. JAG HAR:
Svikit en kompis: Mm, man är väl ej mer än mänsklig
Förlorat en bästa vän: Några stycken, men många av egen vilja tyvärr.
Sagt att jag älskar en kompis: Gör jag det, så vill jag gärna att de ofta får veta det
Sovit med en killkompis: Bodde själv ett halvår, jag hann med endel
Sovit med en tjejkompis: Senast i helgen
Pussat en av samma kön: Vad gör man annars på förfesterna?
Slagit en kompis: Nej tror inte det, men säkert varit nära på
En kompis som vet allt: Så himla svårt har folk som vet allt om mig fast i olika perioder.
Berättat hemligheter: Är ju så öppen så jag samlar inte på mig hemligheter om mig själv

KÄRLEK. JAG HAR:
Blivit sårad: Tyvärr
Haft stadigt förhållande: Nej, inget stadigt
Krossat någons hjärta: Tror jag nog
Gett någon ditt hjärta: Nej, inte ännu
"Playat": Livet som singel gör än sån
Sagt att jag älskar någon och menat det: Nej
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja

FAVORITER. FAVORIT:
Låt just nu: Allt för många, men just nu så är det Maria Arrendondo - Brief and beautiful
Film: Alla gamla kultfilmer och sen The notebook
Bok: Läser så sällan men läste Magdalena Graafs självbiografi nyligen och den tyckte jag var bra
Lärare i skolan: Stefan och Erik
Plats: Dundee, Skottland
Frukt: Banan


ÖVRIGT. JAG HAR:
Sytt: Jag har haft syslöjd
Opererat mig: Ja! förra året opererade jag min handled akut efter en olycka
Cyklat omkull: Ja många gånger
Sjungit i duschen: Har haft konserter i duchen
Hoppat bungyjump: Nej, skulle jag nog inte våga
Fobi för något: Allt i naturen och sen mögel
Sett någon dö: Mm men är undersköterska utbildad så...
Varit på begravning: Ja, för första gången detta år
Sagt att jag hatar någon: Ja men oftast säger jag det i ett hatiskt tillstånd men brukar inte helt ärligt mena det


LIVET:
Svart eller vitt: Vitt
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Prata
Vatten eller coca cola: Beror på
Nagelbitare: Ja varit sen födseln tror jag
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmen gör det mesta
Lösgodis eller choklad: Samma där, beror på
Frukt eller grönsak: Grönsaker
Film eller serie: Båda
Festa eller softa: Party party
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Från vecka till vecka så skifter det
Ljus eller lampa: Jag är ett ljusfreak
Övervikt eller undernärd: Överviktig
Kärlek eller vänskap: Lite av båda
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll helt klart

någon som vill kommentera eller kopiera (som jag gjort) så gör det gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0