jävlas inte med en bra vecka...

jävla piratebay, har aldrig krånglat. och nu har varken nya avnsitte av brother and sisters eller prison break kommit upp, blir fan galen påt. närmare sig torsdag och gossip girl.

min dag:
gick till sandvika (tog ca 40min) med sofie sovandes i vagnen
träffade på brudarna på praktikträffen, där det var en ny tjej som kom från norrköping, härligt!
åkte hem, la sofie och halvt somnade på soffan själv
tog med sofie, carianne och helene ner till barnehagen och hämtade maria och emilia
fick med mig alla fem barnen hem, slängde upp de på övervåningen
började göra pannkakssmeten till 8 personer. 21 liter mjölk, 11 är, 10 dl mjöl osv.
har aldrig stekt så många pannkakor förr, det var verkligen en erfarenhet
hade ett lång och som vanligt härligt samtal med tine om allt möjligt

imorgon blir det åpna barnehagen med lina och pojkarna.

börjar nästan glömma er, usch känns fel!

någon som kan tyda drömmar? jag behöver profesionell hjälp med mina tror jag....


hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0