http://kebabnatalie.bilddagboken.se/

jasså då var man tillbaka i oslo då. kom sent igår efter en lång resa med fullsmockade bussar..tydligen inte bara jag som skulle någonstans.

dagarna hemma har varit händelserika, kan man minst säga efter den summeringen jag gav anna banana idag. undra om hon hängde med?

i onsdags anlände jag 16.25 och satt med första drinken klockan 19.00. blev bjuden på en av favoriträtterna av mamma innan vi fick lite gäster. satt och groggade medans de satt och fikade. blev klippt lite av george innan jag började göra mig iordning. drog hem till syslingen som flyttat ovanför karamello på ågatan för att checka in hennes nya crib. jätte fint verkligen, maddis ringde o sa att hon missat bussen så det slutade med att hon fick ta taxi in. tur det jag var ju full och ville fortsätta dricka. drog ner till platens o började shota mintu o jäger. drog över till 55an där det verkade som jag vart saknad.
hängde resterande del av kvällen med jonathan och hans polare bland annat snygg olle.
käkade kebab och sen drog jag och maddis hem till mig.

vaknade upp i torsdag och mådde verkligen skit. fick dricka vatten, borsta tänderna, tvätta håret o gå på toa fyra gånger o efter maddis dragit hem sova till klockan 16 för att må bra igen.

gick i alla fall upp och gjorde mig iordning för att träffa mahira på en fika. det var ritktigt efterlängtat och väldigt trevligt och inte bara snacka på msn som vi gjort varje dag annars.
efter det gick jag hem och bara slängde mig i sängen för att kolla lite på tv, var så länge sen.

på fredags dagen så vart jag och mamma bjudna på lunch av george. jag fick bestämma och då var det såklart ming palace. lika gött som vanligt!
på kvällen så möttes jag sandra mattsson sabina och söderström på en fika. var länge sen man såg visa ansikten som söderström och mattsson. alla verkade ha det bra så det var ju trevligt att höra! Sabina släppte av mig och sandra i tannefors där martin skulle möta oss för att visa oss hem till slangen som flyttat till en lägenhet.
kom dit och det var bara slangens polare som vi inte känner vilket inte var vad sandra o jag hade förväntat oss. men snart kom kall-alex, matte o johan dit med så då var det ju nästa hela grabbgänget eller hälften iaf.
martin skjutsade in oss till stan men det var bara jag sandra o slangen som drog ut. sandra o jag köpte helrör på plaza o drack jag vet inte hur mycket. jag bråkade lite med robin,såg honom hånga upp en lite brud som såg ut att vara 15år mot väggen o efter sett mig så var de väck,snackade med en ljugsbrokille som med bor i norge o dansade en hel del den kvällen. men där är man som hemma och fan vad kul vi hade. denise kom med, och det är alltid kul och festa med den bruden.

lördagsförmiddagen spenderade jag med den närmsta familjen ute hos mormor med god mat och hög ljudnivå.
åkte hem o snabbt bytte om för att dra hem till salle. blev singstar och jag o mahira valde de svåraste låtarna som whitney's greatest love of all. tror de blev lika mellan oss. var jätte kul och se lejla o salle som jag ej sett på ett tag.
drog in till stan och till platå. har aldrig varit med om mer folk, fy fan asså! så mkt folk o ändå så tråkigt förutom de femton min då jag mahira lejla o maja dansade skiten ur oss till våra efterlängtade hip hop låtar. kommer aldrig förlåta amers bror för att gör the way i are till virre musik. ngn som kan ngt om musik gör inte så.
de o sen att jag så han på bussen, sandra o maddis var bort hela jävla kvällen, mahiras katastrofala kväll och sen att de två gamla manliga klasskamraterna betedde sig helt sjukt konstigt gjorde kvällen till en av de sämsta i historien.

idag har jag gått tillbaka till att jobba. fick reda på att jag ska jobba väldigt mycket denna veckan så vet redan nu att det kommer bli tufft. idag har jag o sofie bara varit hemma o haft en av de bästa dagarna hitills ihop. älskar den lilla flickan alltså. imorgon ska vi till öppna barnehagen så hoppas hon gillar det.

vet inte om det är för att jag är trött generellt eller bara i huvudet efter alla serie jag tittat mig ifatt idag. bones, depserate housewives,private practice, ugly betty och brother and sister. igår tittade jag på gossip girl, friday night lights o grey's anatomy..kanske blivit lite mkt tittande de senaste två!

usch mitt humör har varit skit sen i lördags natt. snackade med lina nyss o hon eggade upp mitt dåliga humör till maz kände jag. inte hennes fel utan hon tryckte bara på rätt eller fel knappar. som tur var så skämtade jag med martin där efter som fick mig att dra lite på läpparna år rätt håll o sen kom mahira in lite perfekt.

hädanefter ska jag lägga upp alla större bildkollage på bilddagboken, så checka gärna in där lite titt som tätt.
http://kebabnatalie.bilddagboken.se/

nu ska jag lägga upp bilder.

hade!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0