första-daten-kit

jasså då var det söndag och snart måndag.

mår fortfarande skit.

igår drog jag på dagen in tilloslo och mötte upp viktoria. drog för att köpa annars pressent som var ett första-daten-kit. gick till vinmonopolet och gick direkt till den tyska sidan där våra favortier så fint stod uppradade.
efter det så insåg vi  att vi var hungriga och hamnade på ett fulsatt peppe's pizza, så det tog ett tag. men gott var det och sen direkt efter det tog jag bussen till anna.

hos anna var carro med och emma kom lite senare. kollade på lite skara kort och sen snabbt gjorde oss iordning. drog till lovisa, väntade in viktoria och sen åt vi allaihoppa. pajer och sen hemmagjod tårta, plus poöäng. annie bannanie kom för att förtaja med mina nya polers.

vart en livad förfest med hur mycket folk som helst. jag dummade mig som fan med grabbarna, könner ni vad jag säger är det jag minns att jag sa.

vin gick jag och pimplade om inte apple shots.

klockan blev mycket och det var dags för byn. med falsk legg så kom vi in fyra stycken som ej blivit 20 ännu och var äntligen på det omsnackade (förstår ej varför) tiger tiger. tog mig ej långt innan jag hittat killbordet att joina. satt där hela kvällen sen. mest med daniel och snackade och myste. mysig kille verkligen.
etferåt så försvann alla åt olika håll men jag och viktoria höll ihop med daniel och hans vän petter. bussen till petter kom ej pga av fram eller tillbakadragningen av klockan så vi tog taxi i 30min som notan slutade på över 1000kr. men inget som någon annnan än petter betalade. till åtta sett petter och snacka och jag fick sitta och lyssna. när jag och daniel skulle gå och lägga oss vid åtta så mådde jag så dåligt. skakade,frös, hungrig jag fan allt som inte var bra och jag nsåg att det ej var värt det. väckte viktoria och en kvart senare var vi på väg hem.

satt i spöregnet och väntade på tåget i över en halvtimma. vid nationaltheatret väntade vi 15min på trikken och sen hem till viktoria för frukost och en snabb vilning innan jag lyckades ta mig hem.

har sovit tre timmar, blivit lite samtal oss brudar emellan vart alla försvann osv. och sen måste jag kunna sova ikväll.

vilket liv man lever här.

tappade min plånbok, fick panik men återfick lungnet när petter hittade den i hans soffa. ibland har man flyt.

varför pratar du ej med mig, skämtar du med mig eller är du allvarlig? har jag gjort något? jag saknar att prata med dig, om det är värt något!

min mage, kan det bli fred?

hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0