facebook ger oss tillbaka våra barndomsvänner...

hehe sitter här ensam hemma hos lina.

hon är inne på date i oslo och jag pallade inte att dra hem och sen så hade jag ändå med mig en extra uppsättning av partykläder så behöver ej hem för det.

igår så partajade vi lite här. eller lina och jag. carro o emma drack lite för sällskapets skulle och anna körde.
drack vin, shotade äpple shots och drack doodleys. en skaplig blandning. gott var det! vi strax innan elva så bytte vi strategi tack vare mig att anna skulle skjutsa ner oss tlll bekkestua o kolla in kvarterskrogen onkel blå. om det var tråkigt så skulle vi dra in till oslo. vi fick skjuts ner till onkel blå där det då var dött. precis då kom det tre lite äldre män och sa att vi skulle hänga med dem till andra kvarterskrogen beck's så det gjorde vi. lina sa efter ett tag att vi kunde stanna men fick senare en snefylla. jag satt och snacka med de tre männen som bjöd på dricka. de var riktgit trevliga och en av dem så bra ut. dem var strax under 40år, alla var gifta och hade barn. men det spelade inte mig någon roll, man kan väl bara prata och ha trevligt sammen??
lina satt sista timman med sin mobil och sa inte ett ord innan hon började skrika om hemgång. snackade inte med varandra förrän på morgonen..var nog bäst så hon fick sova as sig alkoholen.

idag vart det en sväng till rema för lite frukost. en bauguette, ostkråkar o lite choklad.

ikväll blir det kanske förfest hos annie och de och sen drar jag oc lina vidare på våra äventyr.

nu  blir det väl lite mer facebook antar jag. facebook har sett till att jag nu sitter på msn med min barndomsvän linda. alltid trevligt med sådant tycker jag!

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0