energin, välkommen tillbaka!

idag känner jag mig så mycket bättre

fick sova ut för jag började efter lunch idag. lagade mig en lätt lunch och kollade på mitt veckovisa nedladdade avsnitt av gossip girl. lika bra som vanligt och sen startade jag private practice nedladdningen som jag ej skulle hinne se innan jag började jobba.

kom upp och sofie var på stålande humör. jag fick sms av ett nummer jag ej hade, slutade med 20 sms till varandra med frågor. han heter tomas bor i asker (ej långt från mig) mulatt och singel. men han varför på så jag slutade skriva. men det var lite roligt där en stund.

efter jag hämtat maria från barnehagen idag så var jag bara tvungen och fråga henne vart min heting i barnehagen tagit vägen. fick veta att han varit sjuk. så får vänta tills nästa vecka för att se han. usch det känns långt nu.

vid matbordet idag så började vi prata om julförberedelser. känns så långt bort men ändå så nära. igår var det två månader kvar. ska bli så härligt med snö, baka pepparkakor och lussekatter, göra smällkaramellar och gå och titta på luciatåget nere på barnehagen.

efter familjen gått iväg till vänner så började jag städa ordning efter maten i köket. slutade med att jag tog ner all smutstvätt, satte på en tvätt, vek en massa kläder som jag gick upp o la in fint i varderas garderob, skurade golvet i både köket och hallen och plockade iordning ting jag gick förbi. vem kan tro något sånt om mig?

tycker numera det är trevligt och städa, men lite härlig musik från radiokanalen nrk.

får ser vad som sker imorgon, på lördag blir det först en träff med viktoria i oslo och sen fest för anna hos lovisa på kvällen.

snart helg, så deijligt

ps. har nu bokat pippi longstompe biljetter till 3e nov. lina,leah,maria,helene och jag.

xoxo, gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0