efter fyra veckor, så äntligen!

idag så har det varit en bra dag. tog hand om frukosten, levererade maria på barnehagen. för första gången så tittade han mig verkligen i ögonen,log och hälsade..hm kan det vara för att jag var sminkad och uppklädd idag..är jag så ful utan smink och i mjukis? jag och sofie gick en promenad till busshållsplatsen och tog sen bussen till sandvika. där träffade vi på dem andra inklusive lina och hennes pojkar som jag ej trodde skulle komma.

som vanligt efter några timmar så gick vi vidrae till fiket mamma mia inne på köpcentrat och köpte oss varsin kylling foaccaia. satt och snackade och jag lyckades precis lagom få sofie och somnade medans jag spiste.

när vi kände oss klara och lina insåg att hon hade bråttom till bussen så sprang vi mot hissen. väl nere när dörren öppnas så ser jag först snygg stan innan jag tittar vid hans sida och ser han jag väntat på att se i veckor nu. han tittade först på mig, tittade ner i marken och snabbt upp mot mig igen och bara braster ut "Nemen det är ju du! Hur går det med träningen då? Är det roligt (jag som ej varit där än, jag ljög lite sött att det var jätte kul) Och sen, "du vet att den nya delen av köpcentrat öppnar imorgon, du kommer va". och då svarade jag tillbaka med glimten i ögat "det märks!"

det är något med den där kille som får mig hjärta att reagera starkt på.

hade önskat att gå på köpcentrat imorgon både för skoj skull och för min egen skull för han kommer att vara där.

men verkar dock som det blir praktikträffen istället, aja får hoppas det ej tar över en månad innan jag ser han igen.

usch nu är det alltför många att ägna en extra tanke åt, men det är det som är det bästa med att vara singel. at det ej gör något att ha många bollar i luften samtidigt.

har precis sett veckans avsnitt av brother and sister och nu ska jag se om prison break är klart.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0