arbetsmässigt bra men personlighetsmässigt inte bra...

idag har jag och sofie haft en bra dag. vi har lekt ute och sen har vi varit på en lång tur då sofie har fått gå istället för att sitta i vagnen. när vi kom hem gav jag henne snabbt något att äta för att sen sova. hon sov i ungefär två och en halv timme och då passade jag på att laga lunch, tömma alla tvättsäckar och sen sortera all papper o plast som finns lite överallt i huset och slutligen städa hela köket. sofie vaknade åt och sen gick vi utan vagn ner och hämtade maria. hård som jag är så var barnen tvugna att rydda sina rum för att imorgon kommer städtjejen. när vi städat klart kom tine hem precis lagom och jag fick sluta för dagen.

fram tills nu har jag i nästan 24 timmar gått o tänkt på hur jag ska hinna till lina 9.10 imorgon för att med sofie gå på öppna barnehagen, samtidigt som jag har alla tre barnen ensam imorgon. men nu klarade jag inte mer och frågade tine om hjälp men hon sa att jag ej skulle ens försöka hinna för det skulle inte bli bra utan hon skjutsar mig dit nästa vecka istället. gud så skönt, då kan jag och sofie gå en tur till sandvika imorgon och sen träffa anna och dem andra.

nu kan jag nog sova gott inatt, så skönt!

lina fick ta en hel del av min ärliga sida just nu. men jag vart så arg på henne men mest besviken och ledsen tror jag. samtidigt som jag var stressad och frustrerad så det blev säkert lite hårdare av det men allt hade blivit värre om jag hade hållt det jag kände inom mig. jag funkar inte så, kan göra det någon gång men inte alltför många gånger.

skulle vilja prata av mig med mahira, men hon har ej vart online på hela eftermiddagen / kvällen. var är du?

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0