vinterfrossa

igår gick jag från att my hyffsat till att må sämst

lilla sofie klappade mig och gosade på mig när jag låg där i soffan och var helt död

somnade fyra, tine kom ner vid nio och sen kollade jag på cane innan jag sedan vaknade nio imorse av att setterberg ringde, la på och somnade om

är ledig idag, måste få vila och få skiten ur kroppen. mår dock mycket bättre men har inte ätit på ett dygn nu, hungern börjar komma nu. få se vad jag får i mig.

ligger dock här nu och lyssnar på 50 ft akon - still will...snacka om repeat. drömmer mig bort till plaza, helrör och en jävla massa dumheter.

hoppas gossip girl snart är nedladdat, kommer förgylla min dag

oh hoppas på bättring och fredrik tills imorgon. ska ju träffa vickan med

god bättring, i alla fall till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0