vilket au pair gäng..

sen jag slutade har jag i princip suttit på msn och även med mobilen o messat med setterberg, hövik anna, lovisa, viktoria, isabelle, carro, caroline och sofie.

mest har dem flesta av oss peppat inför festen imorgon.

lovisa frågade om de kunde hänka så nu blir vi endel, fan vad skoj!

hoppas setteberg och karin med joinar, men de hade ej så mkt pengar kvar efter all shopping idag. norge är dyrt så jag förstår.

lilla vickan är sjuk, men hon och jag ska snart dra igång planerna för våran ihopslagna födelsedagsfest som vi kom fram till skulle vara 8e december.

nu kommer snart familjen hem och då ska tine skjutsa mig till sandvika och så ska jag ta en fika med sofie från norrkan. ska bara prata östgötska, ska bli gött!

ps. snackade med sandra förrut om juldagen, en middag och sen fest hos henne med dem närmsta skulle vara det ulimata. jag vet att jag snackar mycket om dem här, men ni vet att ni är ni och ingen kan jämföras med er där hemma. längtar så!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0