varsågod

nu har jag äntligen tagit mig tid till att ladda ner musik, brukar vara ganska snabb på att få ner ny musik men lär ej varit det nu..men här är i alla fall alla nya jag laddade ner ikväll

50 cent ft. akon - still will
adam tensta - my cool
alicia keys - superwoman
alicia keys - love me like you'll never see me again
baby bash ft. sean kingston - what is it
bon jovi ft. leann rimes - till we ain't strangers anymore
britney spears - piece of me
cascada - what hurts the most
cassie - is it you
christina aguilera - og mother
craig david - hot stuff
foxy brown ft. mavado - we're on fire
ingrid michaelsson - the way i am
j.holiday - bed
j.holiday ft. plies - bed (remix)
justin timberlake ft. beyoncé - until the end of time (remix)
keyisha cole ft. amina - shoulda let you go
r.kelly - sexy freaky in the club
r.kelly - hook it up
robin thicke ft. faith evans - got 2 be down
sean kingston - take you there
westlife - home
wyclef Jean ft. sizzla - welcome to the easy

det var alla för nu!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi skulle stanna här över helgen men nu är det bara jag och Linda som tänker göra det och det låter ju inte direkt kul att fira ensamma vi två haha ;p Så letar lite efter vad som händer i oslo då..
Här är allt helt okej, börjar tröttna lite på dethär aupair skitet nu men det är väl sånt man får ta.
Sjdå? :)

2007-11-28 @ 18:30:09
URL: http://sajah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0