så många planer för framtiden

precis som jag hade trott så kom tine ner någon timma innan jag skulle dra igår och bad om ursäkt för hela situationen. det var skönt, även fast jag förstod.
städa lite i min hybel, lagade lite ris och gjorde mig iordning innan jag sedan gick till bussen.

väl vid busshållsplassen fick jag en trevlig överaskning i att min moster ringde. har ju gjort en msn till min nioåriga kusin jesper, men pratade mer om annat tyckte jag. kul och höra från henne.
gick på bussen och träffade anna och när vi sedan bytte buss så ringde även mormor, det var også kempe hyggligt. även på bussen så går det förbi två tjejer och en stannar, tittar på mig och säger jag känner dig. den har man aldrig hört förr hemma men på bussen till blommenholm likson. hon bara du är från linköping och känner min kompis stina boberg. och det gör jag ju. ganska roligt!

drog till blommenholm där vi mötte upp vickan, kikki och carro. även sarah kom senare. satt hemma hos carro och drack vin. jag fick nästan i mig två flaskor på min tomma mage. ingen bra idee nu i efterhand. vi tog bussen och satt nästan längst bak och jag längst in. slutade med en 523a för er som förstår vad jag menar. träffade några skottar på bussen, det var himla nice.

drog till yatzi men efter hört elvis så drog vi till tiger tiger. vickan och jag släppte lös och dansade med allt och alla. helt galet skoj. dem spelade carola, pepps persson och rednex på lilla dansgolvet. jag buggade med en grabb, damn va det snurrade. i slutet började jag må dåligt, ont i huvudet och trött som tusan. vi fann inte carro och kikki och när vi skulle gå till garderoben så insåg vi att min lapp och mina pengar hade blivit stulna efter jag tappat lommeboken på golvet. fick vänta en timma på att få ut den. gick till burger king och fick mer mat än vad vi egentligen ville ha. såg min snygging från några veckor tidigare (en kille jag spanat in) och jag och vickan höll på att dö när vi insåg att han och hans kompis gick från bord till bord och åt av andras mat. fy fan vad äckligt!

när vi skulle ta taxi hem så fann vi några killar som gav oss två grandiosa pizzor, frusna. nice, frukost tänkte ja. vi fann också en tjej som skulle åt samma håll som vi, som vi sedan fick reda på att hon bodde våningen över vickan sedan en vecka tillbaka. när jag lagt mig i soffan och vickan satt på myskläder och ska ligga o snacka i vardagsrummet mig med en stund så ringer det på dörren strax efter fem. visade sig vara tjejen som var ensam hemma hade tråkigt och bara ville hänga lite. hon hade med sig öl, spaghetti och knäckebröd. hon gick väl strax efter sex, jag somnade typ sista fem.

tio imorse så började folket, eller snarare vickans rumskompisar ramla in i vardasrummet. alla skapligt bakis. vi satt och kollade på dr phil, skit bra!

viktoria har bestämmt en hel del för framtiden nu
fest 8e december, en shopping i veckan om jag kan, en tripp till umeå i februari, 50 cent konsert i december (tror vi) och sen erik og kriss konsert i januari. har även lust på sahara hotnights om ett par veckor så frågade carro.
sen blir det ihop flyttning efter jag sluatat..hehe snacka om bra framtidsutsikter man kan få bakis i varsin soffa.

drog hem och kollade på en ny serie som har premiär i usa (egentligen) 1 januari. lipstick jungle som jag blivit rekomenderad av en vän att titta på. en riktigt bra serie verkade det som på pilot avsnitet.

har haft lite kontakt med er på sistone. känns bra att veta att ni har det bra. ni var min värld på högstadiet. och ni har varit två av mina största influenser och en anledning till att jag är som jag är. jag håller er fortfarande vamt och alla våra minnen.

nej nu måste jag sova snart, 4 timmars sömn duger ikke!

ps. ser fram emot en ny vecka med att träffa bruden i åpna barnehagen i rykinn, se min snygging i barnehagen, träffa tjejerna i sandvika, lön, kanske en shopping med vickan om jag kan och sen förmodligen testa utestället kokkos på lördag.

hade!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-11 @ 18:39:34
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Maddis

sandra: "maddis, nu ska vi ha varsin bosse." och gick fram till baren innan jag ens hann svara. så hon ska ha creds för det, haha. men god är den!
och det var inte frivilligt att gå till kebabbaren. och de har inte ens fetaost där!!! hakepi forever, det vet du.

2007-11-12 @ 21:29:25
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0