så himla praktiskt med bärbar pc.

igår var den en hemsk kväll som ni kanske också märkte på inlägget. men efter gråtit, skrikit, snackat skit, inse att jag på lördag ska supa och snackat med daniel så var jag glad igen och insåg att han inte var värd mer av min tid.

stängde av datorn sent. satt ju och snackade med grabben. han har tydligen varit simmare i 15år (sa inget men det hade jag nästan listat ut efter tafsat på hans kropp). kom fram till att antingen ska han och hans vänner bli med på förfesten jag ska på lördag eller så träffas vi ute. antagligen på tiger tiger.

imorse stod jag upp tidligt. gick upp och insåg att barnen ju sovit borta under natten och att de ända som var hemma var jag och en tine på övervåningen och att det var därför det var så lungt och tyst. barnen kom strax därpå hem från tante berit. hon förtallte mig att barnen gledjer sig så om mig och det gjorde mig sjikligt glad.

helene var på skolen men maria var idag fri från barnehagen. jag,tine,maria och sofie drog tidigt till svömmehallen och badade litt. fann mig själv i bubbelpoolen med väldigt stora män stirrandes på mig och frågade om det var mina barn och vart ifrån sverige jag var osv. slutade med att jag löpte därifrån. sovie sover, vi har spist lunch och nu sitter jag här med min bärbara medans maria tittar på musse pigg. tine kommer strax hem och då ska jag ner till mig och vila litt.

ikväll ska jag passa på sofie när hon sover och de andra är och passar på att bowla en timma. sen får jag skjuts till lina och hänger där.

imorgon blir det vin och annat skoj...

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0