reisen till julestjernen

torsdag o snart helg.

blev lite förändringar denna dag. maria stannade hemma från barnehagen för det gått lite diare där. jag sofie och hon gick på tur o satte oss i regnet o drack var kakkao på gärdet i regnet. sedan gick vi hem och målade med vattenfärger. la sofie, spiste lunch med maria o tine och när helene sedan kom hem så pyntade vi oss o sen tog vi bilen. släppte av sofie och sen fortsatte in till byen. gick på mcdonalds och sen gick vi till nationaltheatret. var så himla fint. föreställningen hette reisen til julestjernen. så himla bra den var, tror nästan det var en av de bästa jag vart på. könte all dem sa på norsk, så det var skönt. fick sån julekänsla när det var tomtar,nissar,stjärnor,snö och julsånger. men nu är det inte långt kvar.

efter det så åkte vi hem jag pyntade om mig, sen åkte jag direkt till sandvika. carro och carro mötte upp mig och sen kom öven lisa och evelin. blev en enormt lång och rolig fika. vi satt mest och skrattade åt mitt problem att vara förälskad i en kille jag ej vet hur jag ska fråga ut.

imorgon kommer carro och markus hit för att leka med mig och sofie, riktigt hyggligt. såg även att jag hade sovmorgon till 9.45 så kan ej bli bättre.

how could you just walk away?

nu må jag se private practice och sen sova!

natt då!


Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hej!! Lyssnar på julmusik nu :) så himla bra! men du, tänkte på en sak som man kan göra på juldagen annars, de är om vi bokar bord på platå och äter där. För då kommer ju 88orna in säkert..

2007-11-23 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0