please forgive me

ännu en lördag i oslo.

brände ett x antal lappar i sandvika på storcentrat med carro och sofie. fann tre nya klänningar, tre par strumpbyxor o ett par vantar som var som gjorda för mig (rosa med glitter o rosett på).

hem för att hjälpa till ett par timmar uppe i huset eftersom tine och christian skulle ha fest.

fort ner och vräka i sig en baugette göra sig klar och dra till sandvika och mötta upp anna, sofie och carro.

vors hos lina med en massa roligt folk. jag blev full på bosse så vinet hann jag aldrig dricka upp. tappade lite folk på vägen in till stan. jag blöde på hela knät efter en liten olycka men tröstandes med att snacka med en skit snygg fransman på trikken. vart TT som varje helg. träffade jonte och hans polare, alltid trevligt med lite linkan folk någongång. måste nästan byta ställe snart, igår var det tre killar som kände igen mig från helger innan, illa. drack,mingla och dansa. helt perfekt utekväll, eller om han hade kommit fram efter tittat så mycket så hade den varit helt perfekt. burger king som fyllemat, också en tradition här. nattbussen hem. var så hygglig så jag betalade 60kr åt en kille som trodde bussen tog kort och inte skullit komma hjem annars. en gubbe satt längst bak med mig och sofie och hn var så himla rolig och trevlig. en man framför oss som spydde ner hela gången, men det var ändå skoj.
hittade en kille ute på min gata som skulle till min granne som ej svarade i telen. tså tog med han han till mig.

hade en hemsk morgon med han och sofie. det dem gjorde var äckligt och oförskämt, men det har jag sagt till henne nu i efterhand med.

funderar på en peppe's pizza i stabekk och sen hem till anna och äta den, men jag vet inte....

imorgon är det måndag och jag hoppas att få se fredrik.

please forgive me?

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0