nu sätter jag ner foten

orkar inte vela och tvela mera. kändes som jag starkt nog satte ner foten idag, känns skönt.

setterberg sa att hon skulle lära mig och bli av med sven eller i alla fall lära mig och hantera han. tror jag behöver det!

usch så trött jag är. låg långt in på natten och snackade med folk på msn samtidigt som jag låg med mina tusen tankar snurrandes runt i huvudet

imorgon har fredrik burstdag, hoppas jag får fram ett grattis och sen kanske även något mer

pratade med mammi idag. nu har hon fått en ny tonåring i huset när johanna flyttat in, men hon var tydligen mindre krävande än mig...förstår jag inte alls vad hon menar med :=)
saknar kvinna, men snart så!

idag lämnade även annie sverige. nu är både hon,pantea og sara ute i vida världen. vilka är kvar snart?

på talan om pänt och sära, så såg jag att mahira skrivit till mig på msn att dem hade ring henne i skolan idag och att hon hade börjat gråta. förstår henne, var likadant när dem ringde mig. vi fem skulle kunna förändra världen., eller försöka i alla fall!

jaja lina, vickan, carro ja fan alla är insatta i mitt love life. jag ska försöka mitt bästa, men det är svårt. 7 månader med pinsamheten kommer jag ej klara så jag måste vara smidig.

sov snart, är så trött!

hyggligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0