november

sitter och lyssnar på just den låten med laleh, november. en riktigt bra låt och ganska passande efter just denna månad är november.

idag var jag inne i sandvika på träffen. var ganska många av brudarna där, alltid trevligt! lunch på mamma mia som varje tisdag och sen fick jag denna gång sällskap av sandra och hennes lilla tjej på bussen hjem.

sofie var grining för hon var så trött så satt och myste med henne några minuter innan jag sedan sen la henne i sängen. hon har snart sovit i timmar och det är så skönt. har satt på lite tvätt, vikt lite tvätt och sen bara slappat.

ikväll kanske carro skulle komma förbi en sväng efter jobbet, vore trevligt!
imorgon var anna och lovisa på en fika inne byen (oslo)
på torsdag blir det fika med carro och lisa
fredag jobbar jag kväll
lördag, ja ska man klara sig utan eller blir det något vin drickande?

någon som tycker jag planerar saker i god tid? redan veckan bestämd och det är bara tisdag.

oh nu kom joyful joyful med lauren hill. klockan är fyra och det börjar bli mörkt ute. ska nog tända lite ljus ikväll och bara njuta av ännu en vacker höstkväll i norge.

hur kan jag veta att du är perfekt när jag knappt pratat med dig?

ha en hygglig tisdagskväll, för det ska jag se till och ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0