musiktips från mig till er!

Ali & Gipp feat. LeToya - Almost made ya ( ingen ny låt men en riktigt bra)
Alicia Keys - No one ( fortfarande en riktigt bra låt och ännu bättre när hon gästsjöng förra veckan på Cane)
Spice Girls - Headlines (inte lika bra som när man var liten, men bra ändå)
Dr. Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E (början på riktigt bra hiphop)
Ebba Grön - Die Mauer (många blir nog chockade att den är med på min lista, men jag anser den vara genial)
Justin Timberlake feat. Benjamin Wright Orchestra - Until the end of time (allt han gör är bra, inte bara det han släpper)
CheNelle feat. Cham - I fell in love with the Dj' (denna låt får mig fortfarande att dansa)
Chris Brown feat. T-Pain - Kiss kiss (ännu en bra rnb låt)
Danny feat Terese - If only you (funkar för mig på förfesten och dansgolvet)
Petter - Mikrofonkåt (svensk hiphop på den bästa nivån)
Gnarls Barkley - Just a thought (behöver ej säga mer än att allt han gör är genialiskt)
Jeff Buckley - Halleluhja (får mig fortfarande och minnas the oc)
Mange Schmidt - Jag talar ut (ärligt)
Mika - Relax, take it easy (blir helt crazy när jag hör denna)
Sash - Adelante (behnaz och natta på kitsch)
Yves La rock - Rise up (upp på högtalarna direkt)

måste dra till bussen men sist men inte sämst, sandra denna är till dig

Million Stylez - Miss fatty (shake that as)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0