ledsen

igår var det en bra dag, på kvällen så satt jag för mig själv och sjöng julsånger högt..hehe älskar julsånger!

lina och jag bestämde oss för att vi behövde ta ett snack. sen snackade jag med en hel del med brudarna om utgång på lördag, så det ser jag fram emot.

idag har jag varit på åpna barnehagen och träffat stella med sin helene. vi gick på tur en sväng, det var väldigt skönt.

hade ledigt fyra timmar och då såg jag på bones och sen somnade jag. vaknade dock upp tio minuter när hövik anna  ringde. hon frågade när jag ville komma på besök och eftersom det vart ändrat att jag skulle jobba kväll imorgon så sa jag att jag skulle komma efter jobbet då. ska bli riktigt trevligt och få träffa hennes flicka gine.

när jag sedan vaknat så kom jag upp och pratade med tine, fick reda på att det hon stört sig på var att det ej var i ordningjort när hon kom hem i fredags natt så hon fick städa en timma. en sån himla onödig sak för det fanns en förklaring, men jag orkade bara inte.

har fått den där känslan att jag orkar inte. är nere i en dålig stund med mitt jobb, som jag sa igår..tre månaders krisen! och alla börjar fundera på att säga upp sig och skaffa vanliga jobb så vi kan tjäna stora pengar. men jag gillar ju familjen så mycket. usch vad detta känns svårt.

väntar på att tine och christian ska komma hjem. dem har sin 9onde bröllopsdag idag, så dem är ute och spiser på en fin resturang

dagens låttips:
sonja aldén - det är inte regn som faller
sarah dawn finer - jorden är ett litet rum

nu blir det ett veckans avsnitt av cane...

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0