karma

antar jag gjort något dåligt på sistone för idag är  jag så arg, på just en person. men enligt vissa fick jag väl det jag förtjänade.

har haft en bra dag. åpna barnehagen i rykinn med sofie. snackade med en dagmamma brud som var lika gammal. hur skön som helst. hon som ville jag skulle komma dit vardag men det kan jag ikke men ska satsa på onsdag och fredag. måste ju träffa henner mera alltså. hittade en pappa och en gravid mamma med som jag snakka mye med. gud vad mitt liv är annorlunda.

ni skulle se mig nu, ni hemma i linkan. jag är helt nykter en fredag kväll, tycker det är skönt och istället för att supa har jag spenderat kvällen med godis, singstar och sjungit vanliga sånger med mina små tjejer. helt undrbart. skulle jag ha orken skulle jag göra allt med dem, men nu har vi kommit på 10 saker vi ska hinna göra innan jag slutar,en massar roliga saker. tine är borta men kommer väl hem sen, får vara uppe och vänta och sen lär hon och jag snakka ett tag.

imorgon blir det förfest i blommenholm och sen utgång med några av tjejerna. det är ju lördag!

fick sms av tine förrut att hon hade glömt och säga att jag är medbjuden till burstadskalaset till lilla viktor som fyller ett imorgon. det bästa var dock hur hon avslutade sms:et. det bor i ett fint hus i ett fint område..hehe hon är bara för rolig!

tror jag ska bli med, skönt och komma hemifrån men blir ju dock ingen paus från barn. men det löser jag på kvällen. skulle dock behöva shoppa lite..hmm får se när jag vaknar helt enkelt!

en sak som inte har förändrats desvärre är att nu när jag är arg om det så bara är på en viss person, vad gör jag? jo som vanligt röker och super ihjäl mig och raggar allt för mycket. min healing börjar alltså imorgon. måste komma på något nytt., så kan man ju ej lösa saker i framtiden. men det får duga för nu.

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0