kan inte släppa taget

idag så stod jag opp tidligt. fixade barnen, kom ner till barnehagen och gjorde bort mig i total tio minuter framför fredrik. han måste tror jag är helt vimsig, men det är ju flr han gör mig så nervös

sen blev det åpna barnehagen med sandra och mie. riktigt trevligt faktiskt. saknade dock stella, men hon var tydligen sjuk

kom hem och la sofie och där slutade min arbetsdag, skönt

vid fem kom anna och hennes gine och hämtade mig. jag fick se gines vardagliga utbrott som anna förtellt mig om och sen när hon lugnat ner sig så gjorde vi ikea kötbullar och gräddsås med lingon och potatis.

efter gine lagt sig kom setterberg och lovisa. satt och snackade om sven, nyår och denna lördag.

dagens problem är varför jag inte kan släppa taget om dig?
du sårade mig mer än någon annan människa, förutom min pappa som övergav sin egen dotter.
klarar du dig verkligen, du gör ju det men vet du om det själv?
kan dessa människor i ditt liv nu hantera dig på samma sätt?
jag vill bara cykla vidare och inte tiitta tillbaka, men jag tycks bara vända mig om och se om du står kvar

elliot yamin - you are the one

vill bara se er, kramar er och sen korka upp!

hade!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0