jag var top model och carro var fotograf

i fredags vart det ett glas vitt och gott sällskap i sofie, tjejen från norrköping. riktigt trevlig och skönt med tidig hemgång.

i lördags på dagen var det mc med barnen, sen pippi långstrum på norska, skjuts hem av setterberg och sen snabbt byta om för att åka tillbaka till sandvika och möta upp sofie.

mahira frågade mig nyss, vad hände igår då?

såhär svarade jag kort och enkelt.

hehe nu är jag nykter ja. träffade ej mitt ragg. kom in på falsklegg, träffade o snackade med massa snygga killar, dansade lite, kände mig skit snygg, strulade dock inte, nattbussen hem med sofie som sov hos mig, o kvällen slutade med 153 kort på carros kamera med många mig lekandes en top model med tio tusen poser

nu blir det äggröra och filmen dagboken.

jag vill så gärna se dig i ögonen, men rädslan för vad jag kommer känna kommer att stoppa mig

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0