jag gjorde tydligen bort mig

denna söndag har varit seg som alla andra

men bestämde mig för att nu må jeg gå ut och jeg må spise noen. sporrte carro med ölen om hon ville bli med mig till stabekk och köpa peppe's för att sedan dra hjem till stabekk anna och spise den. vi möttes upp i sandvika och sen körde vi till peppe's. pizza (utan min goda romme) och en flaska cola kändes fint. drog hjem till anna. spiste och snacka mye om gårdagen. vi kunde inget annat än att le åt hela kvällen. speciellt när jag avslöjade våran lilla hemlighet för den personen, fast jag bara var helt ärligt och menade det som något super bra.

alla tre har vi vondt i halsen och kunde knappt få fram ett lyd, så nå må jag ikke snakke mera idag.

fick reda på att jag har sovmorgon till 11 och sen ska jobba till 20 imorgon, det blir fint.

då får jeg förhoppningsvis se fredrik på ettermiddagen

nei, nu må jag sova...

imorgon skall jeg snatta bilderna från lina och sen med dem jag fått av caroline så ska jag lägga upp gårdagens bilder på facebook, fanns endel bra på ett väldigt full nathalie i hennes nya outfit.

hade!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh pappes!! Så sjukt gott! =)
Hade skitkul i lördags, måste vi helt klart göra igen!!
Ha en bra dag!!

2007-11-19 @ 14:25:49
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0