jag är inte du, jag är jag och det kommer inte förändras

idag har det varit en sentimental men bra dag.

först en sväng till sandvika för att umgås med anna, anna och lovisa. gick en stund på köpcentrat, fick se Stan, gick vidare med hövik anna när hon trillade vagnen o jag handlade..vi bytte liv. o sen skjutsade hon hem mig i bmw'n. gjorde planer för lördagen, så det ska bli trevligt.

kom hem och då skulle jag och tine ha vårat "utvecklingssamtal" om hur det gått hitills osv. vi satt i över två timmar och bara snackade. hon berättade om personliga saker om hennes äktenskap osv och jag berättade om saker som skett här. varför jag kommer överens med vissa och inte andra. så skönt att hon förstår mig och jag henne. känns som jag verkligen funnit en vän i henne.

efter det samtalet så började jag tänka väldigt mycket. jag har insett att det som har skett ska jag inte göra något åt för tillfället, utan låta det vara och sen avsluta det. jag är en stark människa och det är inget jag håller åt sidan utan det är jag väldigt framåt med. jag har jobbat hårt hela mitt liv för att bli så stark som person som jag är idag, fått de värderingar jag har o den mognaden jag anser mig ha. jag har gått igenom mycket både personligen som egen person, sammen med vänner och familj. jag är stolt för den styrkan jag har och om du och andra inte har det så skäms jag inte över att säga att jag tycker synd om er. ni kanske är nöjda med hur ni är som personer, det är bra för dig eller er men så tänker inte jag. jag förstår inte hur ni klarar er. jag tänker i alla fall inte sänka mig till din nivå, jag har jobbat i 20 år för att ta mig dit jag är idag och det tänker jag inte låta det gå till spillo på grund av dig. jag har funnit folk på min nivå i livet både i mitt vanliga liv och här och dem tänker jag fortsätta hålla nära, för dem växer inte på träd.

två av de människorna som jag anser inte växer på träd är ute i vida världen och lever livet.
fick ett mejl av pantea på min wall idag

alskling.. sitter uppe mitt i natten och kan inte sova. kanner mig ganska sentimental och sakanr er alla. fy fan.. har det helt underbart har, men det ar klart man saknar det man lamnade... du undrade om vi hade traffat nagra garbbar, o det kan jag lungt pasta att vi har :) iaf jag... helt underbara typer! bade brudar o grabbar.. fast helt arligt sa heller jag mig till grabbarna.. fan sa mkt vettigare :) Forstar att du vill ha detaljer.. anvand fantasin :) Kan inte skriva sa mkt om 'sana' saker pa resdagboken... vara paron laser juh for bovelen! :) hoppas allt e felfritt meed dig med. alskar dig hjartat.. saknar dig sa det gor ont.. men vi ses om 5 manader :)
puss o karlek!

kärlek till er båda, det vet ni!

redan planer för helgen, har så roligt här med detta folk här så då kan man ju inte sitta hemma och slappa.

ps. du addade mig på facebook, hade nästan glömt hur fin du är. men det funkade ej mellan oss, för mycket känslor på för kort tid.

nu är det bestämt, kommer hem 22/12-2/1,för att träffa er alla, min kära familj, fylla år och festa en masssa.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0