hur kan jag veta det?

har ni någonsin sett på en kille och vetat att han är rätt. jag menar inte han ska jag gifta mig med och hela det kittet, utan bara han vet jag är rätt för mig.

jag fick den känslan när jag var på barnehagen idag och skulle hämta maria och hennes vännina selma. jag såg han i ögonen, dem skimrade av ren godhet och töntigt nog så fick jag en väldigt konstig känsla.
inte så smart eftersom han jobbar med en av mina barn, hur ska jag få en personlig kontakt med han liksom?
jag kommer ju inte klara av att gå dit i 8 månader till utan att inte få han (om han nu är ledig).
detta är ett problem, lösningen lär dröja men jag ska finna ut den.

tine var och hämtade annas legg nyss. hon kom hem och bara log åt faktumet att hon åkt och hämtat ett falsklegg åt mig.

vickan och jag snackade nyss hon verkar på för lördag, men förstår när man har ett jobb på helgerna att det blir svårare att bara bestämma rakt av. blir nog förfest hos carro med ölen. ska snakka med hövik anna imorgon hör vi ska göra.

imorgon blir det mys med barnen på kvällen och sen är det återigen en party lördag.

tiden går enormt fort, om en månad från idag ska vi ha festen och strax därpå fyller jag och ska åka hem till linkan.

ses snart gott folk...

ps. för mig har inget förändrats bara så du vet!


hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0