gammal kärlek rostar aldrig

ibland bara, eller oftast men ibland mer så älskar jag verkligen människorna jag haft och har i mitt liv.

snackade med syslingen nyss, den äldsta och var så stolt att hon var hemma en fredagskväll. fick mess på facebook från kussen i sthlm förrut och bara insåg hur dåliga vi är på att höras och ses,dem senaste åren. måste bättra det. sen snackade jag med mamma på telen idag, min mamma alltså vad kan man säga mer än att jag verkligen saknar henne så mycket. ska bli så skönt och komma hem och vara lite mer delaktig för några dagar. vi kommer behöva varandra extra mycket denna jul eftersom det är den första utan gammo.

skönt och höra så mycket från behnaz, är verkligen stolt hur långt vi tagit oss. vi har gått igenom nästintill allt tillsammans. och som hon sa, vi gjorde allt dumt när vi var små men vi har mognat men också inte alla som har det, desvärre. måste åka och hälsa på snart, har ju lovat nu!

efter fikan ikväll så har vi bestämmt oss för att fira nyår i oslo så måste boka biljett snart. blir i alla fall åtta dagar hemma i linkan, eller nästan i alla fall.

imorgon blir det vinhandling, shopping och sen förfest hos lina för sedan utgång på tiger tiger inne i oslo tror jag.

hur ska jag få dig att bli min?

hade hyggligt nå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0