everything's gonna be alright

snälla säg mig att allt kommer blir bra?

idag vart jag så arg, blev väckt klockan 8 av tre små jenter. "du må passe på oss, mamma känner sig ikke så bra". var bara o stiga opp trots att jag var svin trött. var skit arg att jag såg fredrik för jag inte var på bra humör men allt förändrades när markus och carro kom hit ett par timmar och vi gick på tur. fick sötaste kortet på sofie och markus hålla varandra i handen. ska se om jag kan få det av carro ikväll och sen visa er det.

jag la sofie

tittade på veckans avsnitt av grey's
...fatta att se sin man upp och ner och veta att man måste säga farväl där och nu, förstå att få reda på att han har en annan, förstå att veta att vilken minut som helst så ska den spricka, förstå att en skilsmässa kan vara nära men man ser det inte, förstå och älska någon men veta att någon annan är rätt för en, förstå och veta att ens bästa kompis kan dö och du kan inte hjälpa han för du kan också göra det, förstå att operera en människa som hatar dig för ditt utseende

hade alla tre barnen plus marias vän emlia här nere på besök lyssnades på den gamla klassiskern rosa helikoptern på repeat. anna kom och barnen skulle precis äta då så vi fick vara ensamna. satt og planerade litt för imorgon och sen satt vi och snackade skit om alla som vi såg på vimmelbilder från tiger tiger.
lovisa kom och hämtade upp henne när jag skulle börja igen och då bestämde vi förfest hos henne imorgon, så det blir fint!

barnen var här nyss igen. vi har gjort fula frisyrer på varandra och sen suttit og kollat på roliga norska klipp på youtube. mysigt och bara sitta och mysa såhär en fredagskväll. tyvärr ville de bli lagda av mig men christian har akkurat kommit hjem så att han ville lägga dem så jag kunde få mig egna tid.

sitter nu och väntar på att caroline ska komma. hoppas bara hon hittar hit med bil. vi ska bynne och laga tacosen, är så hungrig. carro skulle komma så fort hon slutat.
blir en riktigt trevlig fredags kväll utan att behöva ta sig från hjemet.

ha en hyggligt fredag nu dera!



Kommentarer
Postat av: Maddis

mm Grey's var asbra denna gång. dock får man ju vänta TVÅ veckor för att se fortsättningen..

2007-11-25 @ 21:26:20
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0