en liten bit av linköping

ja då var det söndag igen då. nu är det inte många söndagar kvar tills jag står där den 23e hos mormor og pyntar julgranen o timmarna till min födelsedag och julafton räknas ned.

igår var jag på julmarknad i svenska kyrkan med carro,caroline och sara. vi köpte lite lotter och carro vann en blyertspenna. sen köpte vi lite julmust och bullar och satte oss ner för en snabbfika. t-banan till oslo s och inhandlade lite alkohol för kvällen. caroline och sara åkte hem och carro och jag gick vidare till bästa hm i oslo. spenderade lite tid där. sprang till meny o handlade juice och sen sprang vi till våra bussar som vi precis hann med.

drog hem till setterberg o lovisa kom strax efter. satt och tjöttra ett tag innan dem skulle vidare in till byen och carro kom och hämtade upp mig för att dra hem till mig. vi lagade tacos med det från dagen innan och sen det nya vi hade inhandlat. gjorde oss iordning o sen åkte vi hem till henne för att lämna av bilen.

drog till bussen og bytte buss i lyskaker där även anna kom på. hem till lovisa och börja korka upp. vet inte hur mycket vi snackade för tiden gick så himla fort. jag mådde dåligt i bilen på väg in till stan, hatar bil och buss när jag druckit. men klarade mig. jag och carro hittade någon malmö kille och hamnade tillslut i alla fall på tiger tiger. dit kom även anna sedan med. loivsa drog för hon skulle iväg på en annan sak. vi dansade, drack och hade allmänt skoj. träffade fyra linköpingskillar,varav två jag kände igen. vid strax efter två så tröttnade carro och jag på tiger och drog tyvärr utan anna (vilket var lite taskigt men under the influence av alkohol) till cafe sör som låg 20m bort. schystaste stället hitills här i oslo. även där träffade jag en kille från linkan. lite platens / 55an feeling. hiphopare blandat med rockare typ. så himla grymt folk och ställe desvärre utan dansgolv men det löser man ändå. carro och jag bestämde nästa gång blir det de stället direkt.

efter tre vart det som vanligt burger king. snackade med en kille som efter ett tag fick en hel cola kastad på sig. vid natbussen så träffade jag min gubbe från förra veckan. anna jag o carro satt där längst bak med två ganska så söta killar i våran ålder o sen min gubbe och ännu en gubbe. nattbussen är roligast på hela kvällen verkligen!

kom hem och somnade typ direkt. vaknade halv fyra idag så jag var nog skapligt trött efter denna vecka.

har en sån längtan till min lilla sofie nu, men får ju sen henne imorgon bitti.

blev hem bjuden till hövik anna nyss men jag orkar verkligen inte röra mig ur den fåtölj. får bli en annan dag denna veckan, sen ännu en med lisa o evelinn och sen är prio denna vecka o träffa vickan på en fika för att snacka om den 8e

snart, då kommer jag!

ps. ska försöka att fixa till min bilddagboken, om jag nu orkar...

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0