det är en fas jag går igenom

men jag måste bara orka rida den ut (kloka ord av lisa nilsson)...

haft en bra dag med traditionell träff i sandvika. idag med carro, carros lilla markus, lisa och hövik anna. bytte lunch ställe, hitta ett ställe med bättre plats för barnvagnarna.
kom hem och myste med sofie innan jag sedan la henne.
somnade i över två timmar, vaknade och gick ner till barnehagen för och hämta maria.
fick se min fredrik som fyllde år idag, 20 år. snackade med han lite, sakta med säkert vågar jag gå fram.

kom hem och avslutade dagen med middag. korv med deras äckliga tunnbrödsliknande bröd.

när jag kom ner så var jag ju pigg, som tur var så var caroline med det. så nu har hon och carro vart här några timmar och spist muffin,te,kakor och coca cola. blir aldrig nyttigt när det är vi tre.

imorgon hoppas jag på fredrik, baka en god matpaj, se marias avslutningen på baletten, en fika med lisa och dem på kvällen kanske.

nej nu måste jag ta tag i mitt musikintresse og ladda ner lite ny musik, har varit allt för slapp allt för länge nå.

hyggligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0