denna dag har gått i matens tecken

fy fan vad jag ätit idag

frukost: en brödskiva, ett glas juice o en banan
lunch: en calzone (typ en 1/3 pizza ihopvikt som en båt) med kylling tikka och en våffla med jorbaers syltetöj
middag: kyllingvårulle med jasminris,rivna morötter och stekta champinioner med vatten
efterätt: glass med sjokkoladesås
sen kvälls middag med carro: liten lasagne bit sen gårdagens middag med coca cola
efterätt till det: muffins med jordbaers te
snack: coca cola med ostbågar

fy fan nu spyr jag snart och då blir det mycket att spy upp.

trevligt besök av carro dock.

i framtida förhållanden så hade det varit så hyggligt om du kunde besöka mig under samma förhållanden. ljusen lyser överallt, det luktar mat, bordet står fint dukat, musiken från tv'n hörs på låg volym och det är rent och fint.

jag vill att du ska bli min, men hur ska jag våga kläcka det jag vill ha sagt!

natt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0