dagdrömmer

kan det vara så att jag hallunicerar, var ju ändå över 30 timmar sedan jag åt något (om man bortser lite ananas, taco kex o ballerina kex)

har legat i denna säng i över ett dygn nu, som jag sa till setterberg förrut..börjar snart få liggsår.

dagdrömma, det är jag och idag har jag haft all tid i världen till och göra det

drömmt och ligga där på golvet med dig, kolla dig i ögonen och du inser att jag är rätt för dig
drömmt om att vi ses på cafe sör och sen förblir det vi
drömmt om att utanför platå står du, vi snackar och du erkänner det jag alltid velat höra
drömmt om att du ännu en gång stöter på mig men denna gång faller jag ej, utan dissar dig så hårt
drömmt att du står där i baren hemma i linkan och inte bara serverar mig goda drinkar som alltid utan att det faktiskt blir mer denna gång
drömmt om att du säger vad det är,och att det inte är så dåligt som jag tror

drömmt om mycket...

nu ska jag nog vakna upp, men ibland är det så härligt och bara få drömma

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0