vad händer nu?, ge mig svar nu!

igår var en bra kväll.

efter en lång dag så gick jag hem och hällde upp mig ett likör glas och satte på ugly betty som precis var nedladdat.

bestämmde en tid med emma och började gör mig iordning.

tog bussen ner till stan och mötte upp henne för att sedan gå till 55:an. där satt vi ett antal timmar och drack gott.

gick till hakpei och käkade en kebabtallrik och sedan så mötte vi upp emmas, jag stannar där!

dem följde mig till busshållsplatsen och sedan åkte jag hem o satte på nya avsnittet av grey's anatomy.

sov ut idag och sedan blev det frukost framför nyaste one tree hill o bones.

säsongs finalerna av one tree hill, ugly betty, grey's anatomy och bones var riktigt bra. men fan vad frågetecken dem lämnade kvar. jag hoppas dem har på börjat dem nya säsongerna så jag snart börjar få svar på mina frågor.

   


idag får jag se vad som händer, kan ju ta det lungt eftersom det inte är långt kvar nu.

men allt kan fortfarande hända!!

en sväng till mammi nu kanske??

som brennan, jag älskar honom..fast han ej gjort rätt!

är ledsen men jag tänker inte vara artig och hälsa efter det du sa.

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0