vad gör jag?

börjar starkt fundera.

igår var det utgång, som vanligt när det är lördag.

vid fem ringde pantea o frågade om jag kunde ta över saras biljett till coktailpartyt på platå.
funderade ett par minuter eftersom stan hade stängt och jag inte har en fin klänning hängades hemma men sen svarade jag ja, tog på mig något glittrigt o högklackade skor och sedan var jag redo.

vid strax efter sju kom pantea, stina, elin och sabina hem till mig för att dricka lite.
vid senast nio skulle man vara inne på festen och det var vi, mötte upp mahira som hade biljetterna utanför och gick in och tog stämpel.
sen drog vi vidare till la scala för att dricka lite gott på happy hour. fick i oss endel men kände att en sväng till 55:an skulle vara trevligt. köpte mina bosse och sen tog vi dem enda korten under kvällen.

     

sedan gick vi tillbaka till platå.
 
hittade en gratis biljett till plaza på marken så drog dit för att leta efter honom, men där var det tomt och han var inte där.

vandrade upp o ner på ågatan hela kvällen kändes det som.

letade efter honom, men han var inte ute tyvärr.

såg HAN, men det var bara allmänt konstigt och jobbigt, inget var sig likt.

mötte syrran o kussen, sandra stod som vanligt med en klubba i handen. drog in en sväng på platå med lisa, men när hon skulle hem så kände jag med att jag var redo för hemgång.
tog ut pengar till taxi, köpte en kokt korv, sen åkte jag hem.
kände hemma hur mycket jag hade druckit så det tog ett tag och somna.

nu är jag redan uppe, frulle, hem till mammi med tvättten och sen åker vi till mormor för att käka god lunch och sen grilla ikväll.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0