sov som ett barn.

nu sitter jag på jobbet och väntar på att chefen ska ringa och ge mig något att göra.
jobbar nämligen så fort så dem får hela tiden tänka till och komma på något nytt.
det dem gav mig först skulle ta betydliget mer tid. men inte för mig!

skule ha gått till platå med annie o hennes workmates igår, men efter jag duschat o smörjt in mig med bodylotion så skulle jag lägga mig i sängen för att torka till och få en liten tidsfördriver.
slutade med att jag slummrade till vid sju och sov till imorse sen.
vaknade ett antal gånnger av att mobilen ringde, annie o mamma ville tydligen båda något viktigt. dem ringde i kör ett par timmar men jag fatta ej så mycket och orkade ej svara. sedan tystnade och jag somnade in hårt tills jag vaknar upp av något oväsen 00.22, det är annie som ringer o den gången så svarar jag.
hon undrar om jag är på platå, stackars flicka måste varit riktigt full för att fråga det..var ju henne jag skulle gått ut med!

mådde prima efter 11 timmars sömn imorse.

stötte på johan på resecentrum imorse, som alla andra dagar nuförtiden. så får la se vad som händer ikväll!

jag är i alla fall ass pigg och ass pepp.

asta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0