jag snarkar.

jaha då var det valborg igår då.

måste säga att det är en av dem mest ondödigaste dagarna på året, behöver man verkligen en anledning till att supa? enligt mig, nej!

började i alla fall dagen som vanligt, med en film. kollade på material girls med haliie och hillery duff. helt okej tjejfilm men inte mycket mer än så.

beslöt mig för att komma från film tittandet och lägenheten ett tag så drog hem till mamma. käkade jag vet inte hur mycket. somnade ett par timmar i soffan och sedan hade klockat dragit iväg rejält.

drog hem och började göra mig i ordning.åkte in till stan och mötte upp chiad och admir. vi drog till 55:an och snart därefter kom admirs kompis tea. satt och drack lite cider/öl innan det blev allt för kallt. gick neråt på ågatan och gick in på plaza. trodde ej det skulle bli så mycket folk först. stötte på johan,martin o båbå som var ganska fulla. shakade som vanligt på dansgolvet och sedan närman kollade runt så var stället proppat. gick ej att röra sig eller något så jag orkade inte mer. var sugen på en pizza så jag hittade stefan och alex som följde med mig som sällskap. när jag var klar så var också martin o johan klara med sitt festande så vi drog hemåt mot mig. tog ett tag innan vi somnade eftersom martin åt ca 10 rostade mackor. när vi vaknade i morse så sa dem att jag snarkade under natten. men tror fortfarande inte på dem, jag kan inte snarka och så är det bara.

tog bussen tillmormor och var där ett tag innan vi sedan åkte över till min moster för att fira matilda som fyller 6 år idag. har suttit där ett par timmar nu och hört på tjat om mina alkoholvanor och min konsumtion.

tror jag har ätit tillräckligt idag, men jag köpte på mig apelsin glassbåtar som jag ska smaska på i veckan.

börjar jag på ett nytt jobb imorgon då. blir ju en lite rolig resa dit varje dag, med tre transport byten.

nu ska jag kolla på the nine.

asta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0