har bevittnat ett mordförsök.

fy fan vilken dag.

igår så var jag upphämtad av mormor o lasse för att åka o handla.

åkte hem till dem för att spendera natten.

när vi kom hem och jag skulle hälsa på maja o nelly (två av deras hundar) så var det äckliga i pälsen. tog bara en sekund till innan vi fattade varför. dem hoppade på varandra rejält. trodde dem skulle döda varandra. det brukar sluta lika fort som det börjar men dem fortsatte hela kvällen igår. maja hade tappat en klo o nelly hade ett stort sår i nacken. slutade med att jag,mormor o maja fick sova med stängd dörr så fick lasse sova med dem andra i vardagsrummet för att dem skulle leva idag. har inte slutat idag heller, nelly vill döda maja nu när hon ser att hon redan är skadad. fattar ej hur hundar funkar. vill ej att dem ska döda varandra, älskar dem förmycket för det. men hur ska dem göra??

idag vart jag även förlängd på saab till 15/6 och sen fick jag veta att jag ska bli tillsvidare anställd på manpower.

nu ska jag ta tag i mitt körkort, är nog på tiden.

ska fira detta med att gå till 55:an en sväng med maddis. hon fyller ju även tjugo idag, grattis!

imorgon blir det jobb o manpower tjejkväll i norrköping med fd. kollegan linda.

nästa vecka blir det rajtan tajtan med saab kollegorna i åtvid, ska med bli super trevligt.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0