följ arctic monkeys goda råd!

jaha så var det första dagen på nya jobbet idag. sov ganska så dåligt i natt, men det brukar man ju göra när man är nervös.

vaknade och kände mig ända lugn på något sätt. blev en omväg till jobbet idag men det har jag och mina kollegor ordnat upp nu. bussen går direkt till mitt jobb och tar cirka 15 minuter från rese,perfa! har fått tiderna jag ska jobba med, ca 7.15 - 16.00 och det känns jätte skönt. mina kollegor kattis och sussi välkommnade mig med öppna armar. blev bjuden på jätte god lunch av chefen idag med, det var väldigt trevligt av han. jag känner mig glad, ska bli roligt att jobba med ekonomi på saab ett tag framöver.

åkte hem till mammi en sväng efter jobbet och sen var jag tvungen att gå och handla. träffade camilla när jag väntade på bussen. väldigt trevligt att se henne, var ju faktiskt riktigt många månader sen. hon hade med flyttat hemifrån och börjat med hyss.

kom hem och trött som jag var så satte jag på en film och slappa framför. idag blev det music and lyrics med hugh grant och drew barrymore. helt okej film men inte så mycket mer.

soon i'm going to london, yeah!

vill, men inte själv. någon?

upptäckelsen gör det hela mer tragiskt.

lyssna på arctic monkeys, and put on your dancing shoes.

asta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0