familjefest.

blev till en skit bra dag och kväll igår.

hade planerat att dra hem till mammi ett par timmar men precis innan jag skulle dra så ringde hon och meddelade att vi skulle till min moster och grilla.

vem säger nej till grillat liksom.

mamma och jag hoppade på en fullproppad 213 och åkte till ryd. där blev vi upphämtade av mormor och lasse.

tog en sväng förbi mobilia/city gross när vi ändå var ute i trakterna.

jag var vrål hungrig så jag satt mest och tjatade om det.

till slut fick jag min potatisgratäng, bearniesås och grillat kött...mums!

till efterätt vart det likör, doodleys med mjölk.

när efterätten serverades så var det nästan bara barnen som ville ha, vi andra hade vårt söta.

mín moster och mamma hade planerat utgång så jag tänkte varför inte hänka på.

blev avsläppt hemma för att göra mig iordning lite snabbt och sen åkte jag hem till mamma där även min moster va.

fortsatte och dricka och sedan joinade även min kusin oss.

drog ner till stan och såg kön till harrys så vi gick över till bk sidan istället, är ju ändå samma ställe!

mötte mosters kompis sofie med hennes kompisar inne på harrys så vi blev ett stort tjejgäng.

blev mycket drickande, men jag höll mig ganska så stabil ändå.

drog en sväng till bankomaten där jag träffade en skit söt kille som sa att min händer var fina, okej tack det var ju en ovanlig komplimang...träffade han igen utanför bk men såg jag mest vilse ut.

blev lite schlager shake i slutet. blev omgreppad bakifrån av en kille som kom från ingenstans men jag flydde..kände ju igen han..har inte han tjej?...hmm??

orkade ej gå hem till mig så mamma och jag gick o köpte pizza och sedan gick vi hem.

inte ofta man sover i mammis säng.

till frukost blev det resterna från pizza inatt.

är hemma en sväng nu och sedan ska jag till mamma en sväng igen och tvätta lite och käka.

har bjudit hem annie och panter ikväll, tänkte man kunde snacka lite skit. får se om dem har tid.

inatt åker vi!

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0