familjedag.

igår vart det en riktigt familjedag. försök o häng med nu!

började dagen med att åka hem till mammi för att käka frulle o lämna av tvätten.

sedan åkte jag, mamma o sara hem till mormor ute i slaka.

vid lunch kom min moster, hennes man och mina tre kusiner ut för att vi alla skulle njuta ade den goda grillade maten. 

strax efter maten så drog min moster med familj för att åka på lisas fotbollsmatch.

min familj var kvar och vi gjorde roliga grejer som att leta hund till mig o mamma på blocket o sen blev jag insmord med kräm av mamma, min lilla babykropp..hehe

efter dagen hos mormor så blev vi hemskjutsade.

jag gick för att möta upp systern min utanför tropikhuset där vi skulle vänta in våran kära kusin marlena som jobbade.

fick sitta ett par timmar, men vi roade oss med allt konstigt folk vi såg och sen käkade vi ju ett par kakor med.

när marlena hade slutat så var vi hungrig så vi gick till mcd. min hamburgare var försenad så vi en extra stor pommes. sånt uppskattar man!

drog hem till mammi för att hjälpa henne med min tvätt, men det visade sig att hon då redan var klar.

åkte hem för att diska, lägga på rena lakan, göra matlåda, plocka iordning, betala ett par räkningar och lägga in min tvätt.

la mig o kollade på wallander och sen somnade jag gött efter en hård dag.

en av dem mest fullspäckade söndagarna på länge, var ganska så trevligt o se dagsljus en dag som igår.

asta la vista..

ps. idag är det exakt två veckor kvar till vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0