en enormt trötthet som ska gå över i en lång ledighet.

nu är det bara en tio minuter kvar på jobbet och sedan går jag på 8 dagars ledighet.

fick höra igår att det var förfest hos annie ikväll o sen club -90 på bagdad. lät ju lockande igår men idag så känner jag annorlunda.

ringde min mormor tidigare idag och sa att jag kommer till dem och hundarna ikväll. 
skulle ända käka lunch där imorgon så då kan jag lika väl åka ut och vara lite social med dem.
har en pressent som väntar på mig där med, och det är en god pressent!

imorgon så ska jag förhoppningsvis träffa pantea på eftermiddagen på en fika.
hon va så uttråkad igår, stackars tjejen!

på kvällen blir det nog utgång om jag får bestämma. min 70:is står där i fönstret, orrörd och bara väntar på att bli uppdrucken...som vanligt!

nu är det inte långt kvar.

asta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0