allt är klart för avresa.

idag har det varit en fullsatt dag.

gick upp ganska tidigt för att görmig iordning och åka till mamma. där satt jag sedan och väntade till min syster o kusin skulle slå en signal och meddela att dem var på väg in till stan. mötte upp dem vid hm och gick sedan till forex för att växla pengar. när det var gjort så gick vi till sibylla för att ta en snabb lunch. jag sa adjö till dem och tog bussen till polishuset och hämtade ut mitt pass. åkte tillbaka in till stan och gick upp till mamma en sväng men hann knapp läsa klart cosmo innan mommor ringde och frågade om jag vill följa med henne på stan. skulle ju egentligen bara följt med henne men köpte ett linne och en skit snygg väska till mig själv när jag ändå var ute.
mötte min syster,kusin,min lillasyster och min mamma o alla gick vi upp till mamma igen och käkade chili cheese toppar och sen lite bondbröd..mums! följde med syrran till ica och lämnade tillbaka hennes filmer och nu är jag äntligen hemma.

lite avvis på syrran som åker redan imorgon men inte långt kvar till vi två med åker efter.

fick ett as bra samtal av emma förrut, att hon vågade!

men blir nog en kväll på 55:an med henne ikväll.

asta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0