alla goda ting är tre.

vilken torsdag det blev.

fick sms tidigt på dagen av annie där deti princip stod "ikväll är det utgång". vad ska man säga, inte nej i alla fall.

när jag kom från jobbet så drog jag en sväng förbi stan, träffade matilda jobbande gatorna och snackade om planerna för kvällen, gick också upp för att snacka med annie..men där lät det inte lika positiv..aj aj!

drog hem, gjorde mig iordning och sen iväg med bussen. annie kom o mötte upp mig vid sjukhuset o strax efter det så var vi o firade lindas 20-års dag i ett hus hos sandra i vimanshäll. julia var kvällens taxidriver, hon ville ej sitta o vara bakis ännu en fredag på jobbet.
tyckte inte jag var så full när vi skulle åka men enligt annie så var jag redan wasted då.

jag,julia,sandra,matilda och linda drog in på platå medans dem andra åkte hem.
köpte en sexa specialare det första jag gjorde. satte oss vid ett bord o snart efter det så kom två killar o slog sig ner. i handen hade dem en champagne flaska. fick frågan om jag vill smaka, tycker egentligen inte om det men det var ju fest så tog mig ett glas. informerade de om att dem andra tjejerna var med törstiga och att linda fyllde 20. han svarade "då köper vi in en tll flaska", tror fan det blev än tredje flaska med.
vid ett var nathalie så full att hon ej kunde stå på benen. satt ute i vilade ett tag.
"vakten", you know who stoppade mig o undrade hur mycket jag druckit, han sa att jag ej fick dricka mer om jag ville stanna kvar. har aldrig blivit stoppad av honom förr och tyckte själv inte jag var SÅ full.
träffade matilda i trappen o informerade henne om vad vakten nyss hade sagt och sen sa jag "nu går vi till baren" köpte mer och sen var det fest. hånglade med 32-åring med cashen några gånger under kvällen samtidigt som jag mådde illa över det. vet inte hur mycket jag försökte gömma mig men han lyckades alltid hitta mig.
kvällen slutade med en pizza o sen fick jag skjuts hem, ändra fram till dörren av julia.
 somnade strax efter halv tre och satte klockan på halv sex.

när jag gick upp där vid halv sex så ranglade jag full in i duschen och peppade mig själv så hårt inför dagen att komma.

bussresan till jobbet har jag inget minne av, mådde skit dåligt första halvan av dagen men efter lunch så mådde jag mycket bättre.

åkte hem till mammi o käkade tacos, funderade på utgång med grabbarna men sen bangade jag och somnade.

idag när jag vaknade så laddade jag ner de nya avsnitten av:
- ugly betty
- grey's anatomy
- one tree hill
- desperate housewives

skit bra!

ikväll vill jag ut tack vare, you know who!

ser ut som en tigerkakssmet på kroppen, usch så jag ser ut.

asta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0