with every heartbeat.

jobbet går riktigt bra nuförtiden, har blivit förlängd fyra veckor, så slutar i mitten av april. söker ju jobb helat iden så jag hoppas något annat dyker upp snart. vill ju jobba och tjäna så mycket pengar jag bara kan.

men när man jobbar så dyker det upp problem, som jag har nu. panteá vill att jag ska följa med till platens ikväll. spriten är fixad och allt. jag är ju så jävla sugen på platens, men jag ska upp 05.30 imorgon och åka och jobba i åtta timmar. jag vet ju att jag klarar det, har ju gjort det förr. lutar mot utgång,men jag kan banga.

sandra här är några mer bra låtar:

omarion - ice box
katharine mcphee - over it
chris daughtry - it's not over

beyoncé feat. shakira - beautiful liar
bone thugs n harmony feat. akon - i tried
the game feat. kanye west - wouldn't get far
velvet - fix me
kleerup feat. robyn - with every heartbeat
sarah dawn finer - i remember love
ne-yo - because of you
sahara hotnights - cheek to cheek
mika - grace kelly
the view - same jeans

ciara - like a boy
jojo - secret love
joss stone - tell me bout it
fat joe feat lil wayne - make it rain
the game -let's ride

och sen finns det säker några till.....

blir platens ikväll, kommer bli en tuff dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0