våren är kommen.

vilken energi man har fått. vill inte längre åka hem efter jobbet och slappa utan vill bara ut och umgås.

igår blev det en fika med sandra och annie efter jobbet. sandra följde sedan med mig hem och vi satt och slappade en stund till ny musik som jag spelade upp för henne.

idag på jobbet går det riktigt bra, jag skyller på solen och ljuset som har tittat fram. tills eftermiddagsfikat har jag bestämmt mig för att köpa en cornetto choklad och mumsa på ute i solen.

ska ut till landet och sova hos mormor inatt, länge sen sist och vill verkligen äta bakad potatis med lövbiff.

imorgon ska jag på arbetsinterljuv på eftermiddagen, ett jobb jag verkligen ha så det vore jätte skoj om det gick bra imorgon. ska efter det gå och storhandla med annie på nyöppnade netto, hoppas man hittar mycket billigt och roligt där.

70: isen är fixad till helgen. blir nog bara något mysigt på  fredag men däremot på lördag så blir det fest. inte på ågatan utan i åtvid. ska bli roligt med något nytt och sen att få kröka med zabbie..var ju ett tag sen sist!

våren stanna gärna nu innan du sen lämnar över till sommaren!

sandra,maddis och anna..hoppas ni får det tråkigt och kallt :) ni kommer ej bli saknade (eller jo massor faktiskt). se till att dra med elin hem också så vi kan dra till platå nästa vecka.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Maddis

partytorsdag? för vilka pengar då? mitt konto står numera på 199 kr och då är jag även skyldig lillebror en hunka. YEY!

2007-03-28 @ 17:37:19
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0