pinsamt, är bara förnamnet.

jag skulle inte gått ut i helgen, för då hade jag inte suttit här idag med den ångest jag har.

fredag:
i fredags efter jobbet köpte jag med mig mcdonalds upp till mamma och slängde i mig lite snabbt, drog hem till mig och in i duschen för att på börja pålädningen / sminkningen för kvällen. mötte upp sandra i stan och drog till temp för att köpa groggvirke och sen av till annie. först var det bara menningen att det skulle vara vi tjejer men vi kunde väl inte motså grabbarna för sedan klampade även dem in och sen tog det in till lång tid innan gästerna pantea och david kom också.. festen var då igång. annie granne kom besök även denna kväll och musiken spelades från hans lägenheten in till våran och ibland så det lite ut som några av oss sprang i mellan lägenheterna. jag och sandra skrek i till carola låtar och jag satt även ocg rappade till lilleman. en ganska sen utgång oh vi hängde in jackorna på bagad (som vi trodde vi skulle tillbaka till). sandra o jag drog iväg först och hamnade på plaza. köpte våra ny lärda drinkar bosse och fiat 500  och sen gick vi ner till det ny gammla dansgolvet och dansade. jag gick i väg till platå och skämde ut mig för den speciella vakten (första misstaget) maddis drog hem med sitt ragg, sandra till sin och anna hem till sig. jag gick med slangen och martin till five tastes och drog en pizzza för att sedan möta upp bob och johan på burger king. fick sällskap av david och pantea halvvägs och sedan gick jag sista bite själv. kom hem och satte på det senaste avsnittet av grey's anatomy och somnade nog inte förrän strax innan sex.

lördag:
satt hemma hela dagen med neddragna persiener och kollade p¨å prison break. anna skulle på firmafest, maddis var magsjuk och sandra skulle på 20-års fest så det blev att jag själv drog hem till matte i vidingsjö och förfestade med grabbarna. vi sjöng till einch slappi krokdile eller vad den tyska låten nu heter och sen ringde vi ett pinsammt samtal (andra misstaget). drog in till stan och bob satt och irriterade en gubbe på bussen. kom av och träffade berzans grabbgäng och snackade med dem ett tag. en stund tyckte jag att det var någon jag kände igen som var på väg mot mig och det visade att jag hade helt rätt. min femton åriga syssling kom mot mig med hennes kompisar, minns knappt vad jag sa (tredje misstaget). gick till plaza och tog inte lång tid innan vi hade besällt in ett helrör som gick fort ner. matte ringde upp ännu en grabb och både jag, johan, bob och matte försökte få in han till stan, men jag gjorde nog bort mig mest (fjärde misstaget). ringde lagmo och gick till la scala och träffade honom, gjorde bort mig framför hans rika kompis (femte misstaget) och sen lämnade jag av honom på platå och gick tillbaka för att dansa sista stunden. efter gick vi till hakpei men avslutade kvällen på burger king med en full bob som flängde med hans femhundralapp i vädret.

söndag:
vaknade ganska så lagom och beslöt mig för att fortsätta tittandet på prison break. jiggis ringde och sa att hon skulle komma över. det gjorde hon ganska snart efter det telefonsamtalet coh vi drog över till ica för att handla "lite". ett råd till er alla, gå ej till ica bakis. det slutade med att jag och jiggis köpte chips,dip,en chokladkaka och en salt laktris påse och sen varsin glass som vi åt upp på vägen. mötte en gravid kvinna och henne kille på vägen hem och hon utbrast ganska högt "kolla vad dem där tjejerna ska mysa!". jiggis och jag skrattade åt oss själva och hela situationen. började käka och illa mådde vi. satt och snacka en massa misstg och annat innan hon sedan mot kvällskvisten åkte hem. jag gjorde klart min matlåda för dagen och sedan fortsatte jag prison break tittandet. på två veckorna nu har jag lyckats kolla på 42 avsnitt och är nu längre än vad vi är i sverige. inte många avsnitt kvar av säsong två,se fram emot dem sista kvarstående programmen.

pinsam helg, men sånt man får ta när man dricker 40% med groggvirket schweppers bitter lemon!

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Maddis

vill bara påpeka att jag var på bagdad vid stängningsdags och gick inte alls hem så tidigt som du påstår. :P det är ungefär det jag minns.. kom pantea till annie? inget minne av. fy fan.. och nu minns jag achmeds lägenhet nu när du säger det. och vad sades utanför platå egentligen? vilken kväll. knappt ett minne blott.

2007-03-26 @ 23:20:35
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0