pendling ger tid att tänka.

usch vad tid jag har att tänka. sitta och kolla ut ur bussen och lyssna på sorliga låtar, hjälper inte så mycket kan jag säga. bölar och tänker är allt jag gör nuförtiden. idag är jag hemma och är sjuk, hoppas verkligen inte jag måste vara hemma imorgon för då vet jag inte vad jag gör. har kollat på dem fem sista avsnitten av the oc, riktigt sorligt var det. sen har jag bara legat i sängen och tänkt. jag måste sluta älta detta och försöka gå vidare nu. men saken är ju att jag inte vet hur. men jag brukar vara duktig på lösningar så jag hoppas jag är det denna gång med.

fick reda på av annie att martin fyller på fredag, så skoj för han! hoppas på riktigt mycket party i helgen, kan behövas. speciellt att bli rejält full brukar lösa dem mesta problemen för en kväll.

aja nu håller jag på att ladda ner hela säsong sju av gilmore girls. är beroende av serier, får se vad det blir efter det...finns ju så många kvar att ladda ner :=)

jiggis, vi får ses snart igen.

i can't say those three words tonight, but i feel that someday i might.

/ konsult nathalie


Kommentarer
Postat av: jessica

du vet om att du alltid kan ringa mig om du behöver prata, även om man ibland behöver få vara för sig själv och tänka igenom saker och ting. Absolut så ska vi ses snart! Det har du mitt ord på.

2007-03-07 @ 20:10:07
URL: http://jessicaj.blogg.se
Postat av: Maddis

glöm inte att ladda ner Men in Trees. klockrent!

jag är också sjuk.. har legat framför tv:n hela dagen typ. kollade t.o.m. på ett gammalt dawsons creek-avsnitt och insåg än en gång hur overkligt deras liv är.

2007-03-07 @ 23:55:33
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0