olidlig spänning.

nu var det måndag igen då. har precis kommit hemfrån första dagen från jobbet denna vecka. svängde förbi mammi en sväng efter jobbet och kom hem och slängde iväg ett par ansökningar om jobb.

tänkte på allt som hände i helgen förrut. den var hemsk.

fredag:
förfest hos martin. jag blev så full så jag glömde min väska där, med nycklar, mobil och ecta. efter stängning så stod jag och vänta på johan i kylan för att han och jag tillsammans skulle hem och sova hos martin som redan hade åkt hem.

lördag:
skit kul när vi vaknade i lördags för martin mådde så dåligt, låg i fosterställning och kunde knappt skratta innan han mådde dåligt eller kände av sin huvudvärk. drog in till stan och mötte upp sandra för en pizza, sen var det bara att hitta en pressent till sofia. drog hem till mamma och väntade in henne. kom hemoch då var det bara att snabbt göra sig iordning och sen dra till sandra. blev nästan att springa till preem och möta upp maddis för att ta bussen ett par hållplatser så vi hamnade hos sofia i maspelösa. många drinklekar och mycket kareoke startade kvällen med. kvällen slutade med att anna tjöt för att fått en rejäl nedkränkning av idiot #1 (bra skrivet maddis) och jag började skrika på han för att han skulle fatta vad han gjort, anna och några andra fastnade i rummet som linda o julia hade spytt i, idiot #1 slog/knuffade till hans brud så hon med började gråta..men istället för att bry sig om sina kompisar(vi) så springer hon efter honom, när dem sedan blir utsläppta så bestämmer vi oss för att fort dra hem,men innan vi kommer därifrån får jag höra från idiot #2 att jag förstört hela festen. det var tacken jag fick för att stått upp för en nära vän till mig. tjöt hela vägen in till stan, fattar nog fortfarande inte att dem tjejerna inte längre är en del av mitt liv. hur kan dem vara så trångsynta? deras pojkvänner kommer förstöra deras liv om dem inte redan har gjort det. men nu bryr jag mig inte längre, dem har fått så många chanser och sumpat dem alla.

kollade på 10 avsnitt av prison break igår, blir bara bättre och bättre. så himla spännande. ska kolla vidare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0