en ny människa.

veckan har gått fort som den alltid gör nu när man jobbar heltid.

mån-ons så har jag bara varit hemma hos mamma nån stund efter jobbet och sen hem och kollat på prison break som jag har nedladdat på datorn. skönt har det varit, det har också gjort så att jag samlat på mig en massa engergi för helgen som kommer.

igår så vart det en 17 timmars dag hemifrån. först jobbade jag halvdag för att sedan gå på sightsing bussen 510 från finspång till linköping (den långa vägen). hem till stan och gå på arbetsinterljuv som gick väldigt bra tror jag. en sväng med mamma och dem tlll maxi för att handla lite ekonomiskt. in till stan igen och träffa brudarna på en snabb fika. gick hem till mamma igen och george fixade mjuk permanent i mitt hår. vart väldigt fint, men det är lite för lockigt men det lägger ju sig om ett par dagar. kom hem och klockan var då strax efter elva och det var det sängdags för mig.

idag sitter jag på jobbet, har käkat kina buffé med kollegorna och lyssnat på boten anna (var ett tag sen sit) för att få upp fredags stämmningen rejält. mindre än en timma kvar och sen sitter jag på bussen hem. ska upp till mamma och hämta alkoholen och sen hem och fixa till mig. förfest hos annie med hälften av dem två vi ska fira (körtkorts tagning i veckan) och sen blir det utgång till bagdad för club molly och sen blir det väl även ett par dance moves på plaza och ett par billiga drinkar i baren.

snart börjar partyt. låt helgen börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0