bekännelsen.

är mitt liv enformigt?

känns som att tiden bara går men jag bara står. denna vecka har gått förbi riktigt fort. har jobbat, fikat, festat,kollat på tv. känns som att det är allt jag gör varje vecka ut och in. hur ska jag skapa en förändring när jag inte vet vad det är jag vill förändra? jag trivs så bra med mitt liv och jag har haft och har fortfarande hitills dem bästa åren i mitt liv.

helgen spenderades som vanligt på ågatan. i fredags så var jag med sandra på plaza / la scala. mötte upp grabbarna grus och hängde med dem.lika mycket alkohol och shake som vanligt. kvällen slutade i katastrof men det var också ganska väntat. fick i alla fall med mig en snygg brud hem, denise :)

i lördags så mötte jag upp syrran och drog in till stan.köpte biljetter till chokladmässan nästa helg och gick en snabb sväng på stan. köpte mig en snygg topp och sen gick vi hem till mamma. folket ramlade in och slutade med mia,helena, marlena, syster, mormor och lasse, george, jacob, waynes, mamma och moster min. spriten flöt ner väldigt bra och många djupa släktingsminnen kom upp och andra djupa samtal. efter hemmafesten så drog jag vidare till annie där det med var drag. vi tjejer drog till med "det är lördag" låtar och dansade på riktigt bra måste jag säga. kom in till stan strax efter tolv och anna och jag fick för oss att smita in på harrys / bk som vi lyckades med. anna stannade dock kvar medans jag gick vidare till plaza där jag träffade matilda o dem andra. en ta med margharita med kebabsås avslutade kvällen på ågatan för hemgång till annie med matilda. har ju egen lägenhet men den orkade jag ej gå till i sällskap eller själv i mina "killer hills".

imorse fixa vi till lägenheten lite fort och sedan drog jag hem till mamma för att äta McD. snabb hemgång ovh sedans dess har jag kollat på mina nerladdade oc avsnitt, är typ på 11:e nu. riktigt bra faktiskt, även fast marissa är död.

taylor vi är lika, tur att det finns någon mer.

just nu är det riktigt tufft. jag måste ljuga eller kanske inte just ljuga men dölja en sak för vissa kompisar. vill bara berätta det med jag har inte mage till det. vad jag än gör så blir det fel. ska ta denna vecka nu och försöka få lite perspektiv på det hela och sen se hur jag ska göra, för så här kan det inte förbli. jag mår inte bra av det.

ps. att träffa dig igår jiggis kändes så underbart. alla dina 50 kramar jag fick. jag förstår dig verkligen, det är ömsesidigt. ditt sms jag fick nyss värmde något enormt. du vet att jag känner likadant och jag ser verkligen fram emot att få träffa dig snart. du måste hjälpa mig, jag tror du är den enda förutom mig själv som kan det. jag klarar inte det här jag går igenom utan dig. jag behöver lisa nilsson, klyftpotatis med hamburgare och dina råd.

aja ska fortsätta kolla på oc nu.

nu vecka imorgon. ska bli skönt att lägga denna bakom mig.

mario vasquez - one shot

Kommentarer
Postat av: jessica

Gumman, du är så otroligt söt. Skönt det var att träffa dig, måste ses snart igen. Jag behöver dig vid min sida.

2007-03-07 @ 15:35:03
URL: http://jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0